Tilasin Marttaliitosta mainion "Penninvenyttäjän keittokirjan".

Siinä sivulla 17 on ohjeita siemenien ja papujen liotuksesta ja idätyksestä. Nyt minulla on jo herneet kasvamassa Kieli ulkona.

Osan laitoin lasipurkkiin iduiksi paisumaan, osa kasvaa matalassa multakerroksessa versoiksi asti. Mikäli kissani sallivat...

Kerrostaloasujana likaisessa kaupungissa en oikein voi kasvattaa syötävää kuin sisätiloissa. Iloitsen kuitenkin näitä pieniä viljelyksiäni näperrellessä mielikuvasta, että muutan puhtaammalle maaseudulle jossa minulla on tilaa ja hyvät paikat viljellä innostuksen mukaan kaikkea hyvää ja terveellistä.